poniedziałek, 25 sierpnia 2008

Bezstronny świadek powiedział o Manifestacjach + pomysł na akcję

marta (24-08-2008 22:53)
Cześć, jak manifestacje? Pojechało parę osób z Olsztyna, chciałabym wiedzieć, czy nie zrobili siary, hehe.
Paweł (24-08-2008 22:54)
helo
Paweł (24-08-2008 22:54)
wiesz, jakaś siara była w motelu zdaje się, ale nie wiem, czy to Olsztyn
marta (24-08-2008 22:55)
acha
Paweł(24-08-2008 22:55)
Olsztyn miał jakąś siarę z piciem wódki, ale ja nie widziałem
marta (24-08-2008 22:55)
ołdżizas
marta (24-08-2008 22:55)
a tak w ogóle jak jest?
Paweł (24-08-2008 22:56)
na minifestacjach było wporzo

;]

Mitologia.
A teraz Marta Chyła wychodzi z pomysłem. Każdy biały Murzyn, wschodnioolsztyniańczyk pisaty niech mi wyśle do ~15-20 września teksty (poezja i poezja prozą), do których zostanie skompownowana muza przez Mojego Zainteresowanego Kolegę Ze Warszawy, takie minimal house/trip-hop robi do poezji, może uda nam się z tego zrobić imprezę, przy której czarne dziwki będą kręcić dupami w rytm naszych rymów. Wypalimy własną płytę Olsztyn Wschodni Klubowy, ja zrobię okładkę i będzie parę pojedynczych egzemplarzy, już mam pomysł, tylko muszę skołować trochę filcu.
Teksty wysyłać na marta.chyła@gmail.com.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

plotki o zniszczeniu motelu sa nieprawdziwe. ja nawet poscielilem lozko.
wodka byla, nie ukrywam. picie alkoholu w tym kraju nie jest przestepstwem;)

Mari Paz pisze...

podoba mi się pomysł bardzo, szczególnie, że będą tańczyć, a o manifestacjach znajomy się wypowiedział krytycznie, że to wybieg dla jak największej ilości nazwisk, że p. Gula organizatorka je sprzedaje, i że ogólnie to taki bazar, dlatego nie dziwię się,że wódka.

marta chyła pisze...

Zniszczenie? Ale nie było takiej plotki, przynajmniej do mnie nie dotarło :p

Mnie nie było na wybiegu. Oglądałam filmiki, trochę szkoda, ale za to dzięki temu mamy możliwości na następne działania, bo zostałam i załatwiłam.

Nie że się opierdalam i nic nie robie dla Ogółu. I że jestem taka mało hardkorowa. ;p

Anonimowy pisze...

Olsztyn Wschodni Klubowy :D Proszę pamiętać, że w gdzieś nazwie powinna znaleźć się Elektroliryka. Ale cieszę się, że pomysł chwycił. Wkrótce postaram się zajrzeć do Olsztyna i obgadać Państwem, co i jak.

Elektroliryka

Mari Paz pisze...

marta chyła jesteś taka szalona i taka super, dziś nawet ktoś przez przypadek w rozmowie ze mną przekręcił nazwisko andrzeja chyry, tego piosenkarza na chyła.

elektroliryka, ja stosowałam przez jakiś czas pojęcie elektroprozy, myślałam o takim projekcie, ale zawsze brakowało muzyków i dobrego orala.i dobrej organizacji oczywiście.

piotr binkowski pisze...

tak dobre, że zaczynam pisać.