wtorek, 24 lutego 2009

Brakoniecki o place marketingu

Kazimierz Brakoniecki przemówił. Z Wyborczą rozmawiał o kupie, która zrobiona została dla Olsztyna przez agencję Eskadra Market Place. Panowie mieli wypromować nam miasto. Wymyślili festiwal serów zamiast Ericha Mendelsohna i święto wiosny zamiast Feliksa Nowowiejskiego. Zalecają tez puszczanie latawców. Mimo ponad 180 tyś. złotych wydanych z kasy miasta nie mamy co liczyć na zapoznanie się z całym dokumentem.

A ponieważ jesteśmy źli, to znaleźliśmy jednego z panów odpowiedzialnych za popełnienie tej strategii.
świeże niusy - tyska zima rozwiązana
rewolucje w necie
google się sprzedaje?
nasi wracają!
pogromcy duchów 3?
coś śmiesznego

i pytanie na dzisiaj:
czy w czasach obecnych można mówić o istnieniu pokolenia literackiego i dlaczego nie?