piątek, 19 września 2008

i can`t smile without you

1. Niech mi każdy, kto czytał swoje teksty na próbach, wyśle teksty do DZISIAJ do 15:00, w weekend mnie nie będzie, będę w Grabinie i w Sopocie, a nie chcę, żeby było jeszcze więcej obsuwy.
2. Chyba trzeba się z podobnymi informacjami przeniesc na jakie forum, żeby informacje docierały tylko do Olsztynian Wschodnich. Żeby nie zawalać poufnymi informacjami bloga. I nikogo postronnego takie sprawy nie powiny interesować.
3. Niedługo Spotkanie Z Czlowiekiem, Który Pokaże Rzeczy Ważnych Porządki. Tu już Krwl użyje swojej skrzynki mailowej i ustawi spotkanie z Panem Profesorem Kierownikiem. Niech Krwl da znać, kiedy.
4. Jest opcja na publikowanie. Dyrekcja WBP będzie wydawac pismo. Zerowy nr w listopadzie, jeśli projekt przejdzie, kolejne cztery w 2009. Udział w zerowym jest za darmo, to tylko możliwośc pokazania się. Za kolejne cztery $$ - w ramach umowy o dzieło. Będzie wkładka z galerią, ma być varia, więc felietony, recenzje, wiersze, proza, poematy, komiksy, cuda niewidy. :) Skonstruujcie poniżej listę autorów, którzy chcieliby publikować, niechżeż się Wy przez weekend namyślą. Wyślijcie mi próbki tekstów (mile sa widziane) lub obrazków. Każdy autor powinien przesłac tematy, na które chcicłaby pisać oraz w jakiej formie chciałby je ująć. Ja mam zamiar pisać obfite w cięte rubaszne riposty i rozwalające spostrzeżenia felietony oraz produkować linearne obrazki cykliczne. Więc ta rola jest juz obsadzona. Ale jest miljard innych.

Wysyłać. Walczyć.

Hellboya polecam tymczasem.

mztm

Brak komentarzy: